خانه / دسته‌بندی نشده / چرا بک لینک برای سئو لازم است؟

چرا بک لینک برای سئو لازم است؟

بک لینک ها یکی از فاکتور های مهم سئو دامین هستنــد. بطور کلی، سئو و بهینه سازی یک سایت برای موتورهــای جستوجو به دو عامل اصلی بهینه سازی صفحـات ســایــت و بهینه سازی دامین تقسیم می شوند. گوگل نیز برای ارزش گذاری ، بک لینک صفحات سـایـت هـا را فاکتور پیج رنک و جستوجوی لغات قرار داده است.

در صورتیکه موفق نشدید از روش های رایـگان برای سـایـت خود بک لینک تهیه کنید می توانـیـد آن را خـریـداری کـنـیـد. بک لینک فا قابلیت ارائه پکیج های متفاوتی را با تـوجه بـه نیاز مشتری دارد.

Authority : اتوریتی یک الگوریتم برای سنجش میزان کیفیت یک سایت و قدرت دامنه آن است که توسط موز . کام ارائه شده است. که ملاک خوبی برای سنجش میزان قدرت یک سایت است. البته این ملاک ارزش گذاری باید کنار فاکتورهای دیگر بررسی شود و در مجموع در مورد یک سایت اظهار نظر کرد. برای بررسی اتوریتی یک سایت از اینجا اقدام کنید. مشاهده پیج اتوریتی سایت : http://moonsy.com/page_authority

به نظر من٬ بک‌لینک یعنی لینک‌هایی که یک سایت دیگر به سایت شما می‌دهد و یا شما با استراتژی‌های خاصی که برخی از آنها را در بخش لینک بیلدینگ یک ادمین می‌توانید ببینید٬ می‌گیرید. حالا این بک‌لینک ها می‌توانند از سایت‌های مرتبط و غیرمرتبط باشند و یا تاثیر مثبتی بر روی سایتتان داشته باشند و یا حتی باعث افت رتبه آن شوند.

بک لینک از فاکتور های اصلی سئو می باشد که مشخص می کند سایت شما چه رتبه ای در موتور های جستجو داشته باشد. به این صورت که هرچه بک لینک سایتی قوی تر و تعداد آن بیشتر باشد، احتمال حضور بالاتر در نتایج جستجو های گوگل برای آن سایت بیشتر از سایتی خواهد بود که بک لینک ندارد. در واقع شما می بایست از سایت های با پیج رنک و آتوریتی بالا بک لینک تهیه کنید. همچنین سایتی برای خرید بک لینک مناسب است مه دارای محتوای به روز و ایندکس بالا باشد. نسبت به کلمه کلیدی هدف سایت خود، مثلا “دانلود آهنگ” باید برای آن بک لینک بیشتری از کلمه کلیدی هدف سئوی “لامپ هالوژنی” بخرید.

منبع: ون بک لینک

درباره‌ی google-links

حتما ببینید

چک کردن پنالتی گوگل

چک کردن پنالتی شدن سایت در گوگل با مقاله آموزشی دیگری در خدمتتون هستیم ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *